Pytania i odpowiedzi

Jak robić zakupy w domix.sklep.pl

Czy do dokonania zakupu konieczna jest rejestracja?

Nie, aby dokonać zakupu w domix.sklep.pl nie musisz się rejestrować w tym serwisie. Rejestracja jest bezpłatna i do niczego nie zobowiązuje.

Skąd wiem, że moje zamówienie zostało przyjęte?

Po dokonaniu zamówienia klient otrzymuje maila z potwierdzeniem oraz numerem zamówienia, które można wydrukować.

Czy zakupy przeprowadzone w serwisie bdsklep.pl są bezpieczne?

W domix.sklep.pl korzystamy z szyfrowanego połączenia SSL, które zapewnia bezpieczeństwo danych osobowych, loginów i haseł.

 

Zamówienie

Czy jest możliwość osobistego odbioru?

Tak, można odebrać swoje zamówienie w siedzibie domix.sklep.pl na ul. Krańcowej 25 w Zgorzelcu.

Czy istnieje możliwość składania zamówień telefonicznie?

Zamówienie można złożyć zarówno poprzez stronę internetową jak również telefonicznie pod numerem: +48 518 699 986.

 

Zwrot

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy jest realizowany w ciągu 14 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zwrotu towaru.

Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku gwarancji albo zwrotu towaru?

W przypadku odstąpienia od umowy koszty zwrotu rzeczy ponosi klient.

Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl